Etoro befektetés

2017.11.21

Mai nappal megkezdtem a kereskedést az etoro nevű szociális kereskedési platformon. Vegyes kereskedést szeretnék folytatni igazából kihasználom a tőkém egy részével azt a funkciót ,hogy más kereskedőket lehet másolni egyszerűen csak megadjuk mennyit szánunk rá ez minimum 100$ és megadhatjuk még ,hogy mennyi veszteségnél zárul a követés. 

Egyenlőre 200$ a minimum összeg én is ennyivel indítottam és ezt megfelezve 100$ mások másolására és 100$ saját stratégiára építve fog kereskedésben részt venni. 

Első nap max profitom 5$ volt majd vissza esett és zárta a napot + 80 centen de be fog indulni pozitívan állok hozzá hiszen alapvetően hosszú távú kereskedést indítok majd ezért napokig akár minuszban is állhatunk bármi előfordulhat hiszen ez tőzsde ami épp erről híres. 

A tőke másik felével 1 embert kezdtem követni nála -18 centen zártam a napot remélhetőleg ez is megindul felfelé hiszen igyekeztem olyan személyt keresni aki keveset kockáztat nincs nagyobb drawdown vagyis vissza esés mint 15% és a hónapok többségében pluszban zárt .

Minden nap felesleges lenne az eseményeket megosztani de hetente jelentkezem egy egy beszámolóval mind saját és mind másolt kereskedőkkel kapcsolatban. 

Aki szeretne belevágni de még nincs elég tapasztalata  itt mások követésével is már pénzt kereshettek és eközben virtuális számla is áll rendelkezésetekre ,hogy gyakoroljatok és amikor már úgy érzitek jól megy és nőtt a gyakorló számlátok akkor vágjatok bele a tőke egy kis százalékával és sok sikert kívánok mindenkinek mind a tanuláshoz és kereskedéshez! 

Regisztrálni a képekre kattintva tudtok azonnal és ezzel kapcsolatban bármi kérdés merül fel lent fel is tehetitek és szívesen válaszolok.   

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el