Portfolió első hét...

2017.11.27

Sikerrel zárult az első hetem nagy örömömre! Sajnálatos ,hogy akit másolok pozitív de teknős tempóban halad előre bár tulajdonképp én választottam inkább egy biztonságos tradert ,kereskedőt aki kisebb profitot de nagyobb biztonsággal fog hozni nekem mint sem azt aki 500% ot hoz egyik nap de másik nap 400% ot veszít vagy sokkal többet így  100$ a számlámról továbbra is foglalt és várom a következő heteket hátha felgyorsul de ha nem az sem baj hosszú távon a profit a lényeg ha így biztonságosabb! :) 

1,5$ profithoz segített a választott kereskedő így ,hogy másolhatom. Mellé jön a saját befektetések egy amerikai részvényre esett a választásom mert már régóta figyelemmel követem és kezdek ráhangolódni úgy érzem ezzel sikerült 2,9$ pluszban zárnom a hetet mindössze 50$ befektetéssel ami már szebb mint a trader profitja akit követek. :) 

Harmadik választásom egy crypto valuta BTC szerettem volna de úgy szárnyalt ismét ,hogy félő már a következő csúcsponthoz közelít ezért nem most szállok bele majd ha volt egy erősebb korrekció akkor biztosan veszek belőle bár sajnálom mert két hét alatt 25% ot emelkedett ami rengeteg profitot hozott volna ha egy hete szállok bele akkor is 10% emelkedést megfogok de erről lecsúsztam így maradt egy újabb crypto az Ethereum ami számomra még új de ígéretes lehet és első héten íme hozott is sőt legjobban termelt számomra 4,5$ profitot hozott mindössze 30$ befektetéssel tehát messze a legjobb döntésem a héten! :) Kép mellékelve ezt minden héten hozom mi az aktuális állás. 

Ez összesen több mint 8$ a héten még úgy is ,hogy a hétvégi jutalék 0.71 $ levonásra került így az egyenlegem 208$ felett áll és nagy lelkesedéssel várom az újabb eredményeket ! 

Sok sikert mindenkinek ha kedvetek támad befektetni majd saját stratégiával vagy egy sikeres kereskedőt követve így vagy úgy de profit legyen veletek !! 

Regisztráció a blog elején vagy végén a képre kattintva! 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el