Only stock avagy kereskedés részvényekkel harmadik hét!

2017.12.19

Kereskedjünk részvényekkel !

Két profittal zárt hét után továbbra is vallom ,hogy részvényekben nagy potenciál van és aki már próbált forex kereskedést de nem ért el olyan eredményt amit kitűzött célnak akkor próbálja meg ezen a területen magát hiszen egy teljesen más világba csöppen ... 

Persze valóban a szabályok ugyanazok és money management nélkül itt is csak egy süllyedő hajó kapitányai lehetünk de aki rendelkezik egy alap tudással és kitartással valamint felállította a saját szabályait amit be tud tartani ez nagyon fontos akkor az a hajó óriási utakat tehet meg ahelyett ,hogy zátonyra futnánk újból. 

Bukás itt is garantált ha ezeket nem tartjuk be talán annyi a különbség ,hogy lassabban mint a forex területen. 

200$ befektetéssel kezdtem múlt hónapban ezt a kihívást amivel nem másokat hívok versenyre csak magammal szemben szeretnék teljesíteni attól jobb eredményt elérni mint amit forexben sikerült elérni több mint 2 év alatt elolvastam mindent amit el lehet és kell de nem tudtam ráhangolódni . Ekkor jött az ötlet ,hogy csak részvényekbe kezdek fektetni és megnézem milyen eredményeket érek el egy lassabb, nyugodtabb területen és bevallom bár a profit kisebb mint forex területen de szinte folyamatosan növekedik a számlám minimális vissza esések itt is vannak de eddig csak pozitívan tudok nyilatkozni a történtekről. 

Még annak ellenére is ,hogy a harmadik hét nem volt olyan fényes mint az előző kettő és két hét alatt elértem 15$ profitot a harmadik hét sajnos -2$ veszteségben zárult első negatív eredmény de teszem hozzá nem aggódom hiszen még mindig 13$ pluszban vagyok az egyenlegem 213$ és ez óriási mert forexba lehet elértem egy nap alatt 20-40$ profitot de másik nap dupláját buktam el nem egy pozicióval persze hanem az összes nyitott pozicióm elszállt megmagyarázhatatlan mozgások voltak és ez nekem túl kiszámíthatatlan egyszerűen nem ez volt a testhez álló számomra. 

Szóval valóban nem aggódom hiszen negatív a heti eredméynem de azzal is tisztában vagyok ,hogy majdnem minden részvény korrekciós szakaszban áll amit nyitva tartok tehát következő héten várható a jobb eredmény de egy hét és meglátom a számításaim bejönnek e. 

Egy zárt pozícióm volt a héten amit sajnálok nagyon mert túl szűkre raktam a stoplosst így 23,2$ profittal szálltam ki egy ATT részvényből és ez szinte még aznap de másnap már biztos ,hogy elindult újra felfelé és nem örültem mit ne mondjak de előfordul néha jó az óvatosság néha túlzásba esünk viszont pozitív eredménnyel zárni egy pozíciót mégsem akkora hiba ennyi azért megnyugtat. 

Ezen a képen napos gyertyák láthatóak és azóta eltelt egy hét is ami végig emelkedést produkált ezért is fájt kissé a lezárt opció de ami kezd kirajzolódni ,hogy most egy doboz tetejéhez értünk lassan és az utolsó gyertya is némi jelet ad arra ,hogy csökkenés várható hamarosan ezt én is kíváncsian várom mi sül ki belőle természetesen újra van nyitott pozícióm ezért is izgalmas ,hogy mi lesz a következő napokban. Nos hajrá mindenkinek aki kedvet kapott regisztrálhat a bannerekre kattintva és sok sikert mindenkinek . Kérdéseiteket feltehetitek lap alján és igyekszem mihamarabb válaszolni.  

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el