Etoro első hónap lezárult!

2017.12.19

Etoro részvénykereskedés első hónap lezárult! 

Óriási zárás az első hónapban persze valakinek a több ezer % jelenti ezt ,nekem csupán 39% Profitom lett ! 39% !!! Komolyan ha minden hónapban 30% felett hozom valljuk be az hatalmas teljesítmény főleg a forexben elszenvedett veszteségek után egy pozitív számlaegyenleg már nagy megkönnyebbülést jelent számomra. 

Nézzük a lezárt poziciókat a negyedik hétről ...


Ahogy azt a múlt héten említettem kissé túl szűken vettem egy stoplosst Att részvénynél és ezért kevesebb profittal zártam múlt héten mint szerettem volna de a másik rossz ,hogy nyitottam is egy ellen irányú kötést gondolván megfordult a trendünk nos épp a korrekció végén sikerült ezt az elvetemült ötletet végre hajtanom így szinte pár nap alatt sikerült 17$ veszteséget termelni ebből ki is szálltam és nyitottam egy buy pozit tekintve mostmár haladunk tovább felfelé.

Bmw na igen szeretem mind a járműveket mind a részvényeit és a héten egy kisebb profittal meg is ajándékozott de itt nem azért zártam mert nem bíztam a trendben hanem a tőke ami benne volt szükségessé vált másik területen így 5$ profit után egy kicsit csökkentett tőkével vissza is szálltam és jelenleg is profitban áll a poziciónk. 

Tesla első pozicióm amit valaha nyitottam és mit mondhatnék csak rosszat .... csak vicc volt óriásit hozott sikerült egy szuper emelkedésbe részt vennem és ezzel 38$ profitot hozott nekem majd egy ponton ebbe is vissza szálltam de erről később . :) 

Összesítve az eredményem 70$ Profit egy hónap alatt 200$ befektetéssel ! Most indulhat az újabb hónap és már 270$ várja a nagyobb és nagyobb trendeket ! :) Tűkön ülök ,hogy alakul a következő hónap minden tudásomat össze szedem és igyekszem nem fáradatan döntést hozni mert az előző hónapban volt amit vissza tekintve hibának látok és egy rossz pillanatban nem a logikus lépést tettem .

Bárki bármit kérdezne tegye fel az oldal alján vagy ha csatlakozni szeretnétek a bannerekre kattintva megtehetitek bármikor ! 

Sok sikert és stabil profitot midnenkinek! 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el