Etoro befektetés második hét! Újra Profit!

2017.12.05

Első héthez hasonlóan ahol láthattátok több mint 8 $ profittal zártam a hetet a második is hozta a várt eredményt és újabb 7$ körüli összeg lett a profit bár a kereskedés résztvevői változtak jelentősen. 

Sajnos a kereskedő akit követtem nagyon gyorsan negatívba kezdett haladni és előző héten már mutattam 1,5$ profitban állt nos ez fél nap alatt zuhant 0 közelébe így még 10 cent profittal de zártam mielött negatív eredményeket hozott volna számomra.

Ha veszteséget szeretnék elkönyvelni az úgy érzem legyen a saját döntéseim miatt még ha valószinűleg azok rossz döntések is de fejlődést így érhetünk el hisz észre kell vennünk a saját hibáinkat ,hogy korrigáljuk azokat.

Az amerikai telekommunikációs cég továbbra is nyitva van és szárnyal ha lehet így mondani ...ööö igen ebben az esetben lehet mivel előző cikkemben 2,9$ profiton állt ez most láthatjátok ha a képet nézitek ,hogy több mint 27$ profiton áll !!! 

Ahogy a kereskedő másolását úgy  a crypto valutát is dobtam a listából egyenlőre az ok egyszerű megfordult a trend viszont abban nem akartam részt venni mert valószínűleg csak korrekció de mielőtt veszteséges lett volna kiszálltam belőle annak ellenére ,hogy ez volt a múlt héten a legjobb nyitott pozícióm de szerencsére azóta találtam egyéb lehetőségeket. 

Sokat kezdtem olvasni olyan cégekről akik a jövőben is megállhatják a helyüket akiket érdemes lehet hosszú távon tartani akár vagy legalábbis elég innovatívak ahhoz ,hogy ne veszítsenek jelentős értéket. Így most pár részvényt egy listába raktam ezeket egyenlőre csak figyelem és nem nevezném meg őket de látható ,hogy az egyik már nyitott ügyletek között is felbukkan ő az Ecolab. Foglalkozási területük víz,higiénia és energia elég jó mutatókkal rendelkeznek és a cég jelentős összeget költ a kutatásokra ,hogy a jövőben is megállja a helyét a piacon. Első napok nem voltak fényesek záráskor 3,9$ veszteséggel zártam a hetet velük.

Egy harmadik részvény is van ami kivételesen nem amerikai de közel áll a szívemhez a cég lehet ezért is figyelem őket hétről hétre imádom amit csinálnak és ahogy teszik ez a cég a BMW. :) 

Személyes véleményem ,hogy ők mindig is ott lesznek az autógyártás élmezőnyében persze vannak riválisok de amilyen ütemben fejlődnek a termékeik és a stílus, a futurisztikus vonal amin haladnak számomra ez elég ,hogy bízzak bennük és biztos vagyok benne ,hogy időről időre fogok kereskedni a részvényeikkel ! 

Viszont első napokban nem indult fényesen de kirajzolódott számomra egy erős támasz vonal azt nem fogjuk átlépni úgy gondolom aztán meglátjuk ők ,hogy gondolják. :)  Jelen záró érték 7,6$ veszteség de a pozíció nyitva van Stop loss 13$ körül áll egy erős szint alatt. 

Összesítve úgy gondolom nem rossz a múlt heti profithoz hasonlóan hozott ez a hét is viszont a hétvégén kicsit kicsúsztam az időből így a cikk csak a hét elején írodott ezért sikerült elkapnom amikor ezek a részvények megnyitottak apró érdekességnek ezt is megosztom most itt csak lássátok nem minden hétfő olyan rossz :) 

A kép magáért beszél és igazolja talán most nem is tévedtem akkorát :) 

Szimpla 30$ profit jött amint megnyitott a piac csak így tovább haladjon és szavam nem lenne :) 

Következő hétvégén jelentkezem a heti eredményekkel ha befektetnétek regisztrálhattok az Etoro bannerre kattintva és kövessetek más kereskedőt vagy kereskedjetek saját kútfőből. 

Sok sikert mindenkinek!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el