Első global loot avagy dől a PED ... :)

2017.11.03

Amivel kezdtem az egy kezdő csomag vásárlása őszintén régebben már probáltam gyüjtögetésből össze szedni jó péncélra és fegyverre elegendő összeget de 2 hét alatt volt 10 PED ami ha össze számoljuk 1$ most nem akartam ezt a hosszú utat újra bejárni ezért 20 $ értékben váltottam be pénzt így azonnal tudtam venni 100 Ped értékben páncélt a fegyverem 40 Ped körül lehet és lőszer kezdetnek 15 -20 Ped értékben vásároltam így jutott még egy két bányász eszközre és blueprintre is ami gyártás technologiához kell majd.

 Ez nagyon költséges azonnal felhagytam vele ezt ajánlom nektek is az elején kihagyni vadászat bányászat és küldetések a fontosak és , hogy a karakter minnél erősebb legyen hiszen folyamatosan fejlődnek a skill pontok amiktől ellenállóbb lesz az ütésekkel szemben pontosabban célozhatunk jobban bánunk a fegyverekkel és rengeteg területen fejlődhetünk az első héten nagyon sok skill jött volt pár halál is bele szaladtam erősebb mobokba persze ez megesik néha főleg ha új területeket fedezünk fel hiszen az elején magunknak kell végig futni a világba és ha elértünk egy teleport közelébe akkor késöbb oda tudunk portálni bármikor. 

Aki a tutorialt végig csinálja amit ismét ajánlok nekik elég jó bevezető lezs sőt pár eszközt is kapunk ha minden igaz most is jár az újaknak még jármű is ami megkönnyíti a dolgotokat nekem ez sajnos megsemmisült ezért teleporton vagy gyalog közlekedem de közben vadászom és bányászok is szóval nem gond csak néha hiányzik . Rengeteg időt sporol meg :) 

Szóval íme ez vagyok most :) 


A nagy sikerem amiről igazából szól ez a cikk , hogy viszonylag kezdő karakterrel sikerült egy globál loot ami annyit tesz hogy van a játékban egy olyan funkció , hogy ha valaki nagyon nagy értékben talál valamit akár bányászat akár vadászat közben azt látni fogja minden játékos akinek nincs letiltva ez az opció persze ezt nevezik HOF -nak ezek általában több ezer Ped értékek is lehetnek sok videót látni több ezer dolláros fogásról is amit bármikor fel is vehet az illető hiszen kiutalható minden pénz a játékból. 

HOF alatt áll egy kisebb de még mindig elég erős loot a Global ezek pár tiz vagy száz Ped értékek esetemben 41 Ped volt ez a fogás és nagyon jól jött Már csak 30Ped volt a számlámon tehát szükség is volt erre a kis szerencsére remélem minden héten egy minimum ekkora összegben ismétlődik :) 

Nézzük kinek is ajánlanám ezt az online sci-fi világot . Mindenképp azoknak akik játszottak már más mmorpg játékokkal és kitartóan képesek fejlődni. Ugyanakkor azzal is számolni kell  ,hogy a haladás érdekében vagy csak egyszerűen az élvezetesebb időtöltés miatt de előfordul ,hogy érdemes befizetni tehát ha jól szeretnétek érezni magatokat néha rá kell szánni pár dollárt.

Nektek is sok sikert és legyetek benne a HOF listában minnél hamarabb jó játékot legközelebb következő héten érkezem ,hogy alakul kis karakterem sorsa és Ped egyenlegem.  

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el