Marketglory

2017.11.01

Nagy meglepetés volt számomra amikor újra találkoztam a játékkal az éven hiszen 4 éve már láttam és ki is probáltam de nem hittem ,hogy sokáig életben marad a cég ezért hanyagoltam.

Nos rosszul tettem hiszen azóta rengeteget profitálhattam volna belőle de most újra kezdve folyamatosan fogom frissiteni az oldalt információkkal tanácsokkal és tapasztalatokkal és saját haladásom is bemutatom időröl időre. 

Van pár lehetőség a játékon belül például csak minden nap felnézünk és letudjuk pár kattintással majd másnap ugyanez így lassabb haladássla de jutunk lassan előre viszont ami sokban gyorsíthat a harcokban való részvétel minnél fejletebb karakter  és késöbb részvényeket is vásárolhatunk ezekért havonta 1% körüli összeget kapunk majd ha ügyesek vagyunk még jobb áron meg is válhatunk tőlük de ezt már a későbbiekben ajánlom az első fontosabb a karakter erősítése a játékban késöbb ezen múlik a napi bevételünk. 

Hamarosan újabb cikkekkel jelentkezem részletezve a játékot addig is akit érdekel regisztrálhat itt vagy a képre kattintva . 

https://www.marketglory.com/strategygame/bsandor89


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el